torsdag 27 augusti 2009

torsdagens tankar.



idag har jag ätit sushi. det var gott. sedan har jag varit nervös & min mage har bubblat lite. jag har lyssnat på marcus krunegård och märkte att hans ord är som substitut för mina tårar. ikväll skall jag testa att spela innebandy, första gången på tre år. innebandyhallar jag tillbringade min tid i under tonåren & tills jag blev 22. jag fick inte mycket beröm i skolan men innebandyn gav mig det. nu sitter jag här nervös & önskar önskar att jag kommer att älska innebandyn igen..

3 kommentarer:

  1. Å hur gick det med innebandyn? Är det fortfarande jättekul?

    SvaraRadera
  2. sushi är bland det godaste som finns. även överraskningsfrukostar. imorse kom min mamma hit med smörgåsar och juice. sen har jag varit på stan och träffat världens trevligaste butiksbiträde. drog upp ett barn som ramlade bredvid mig på gatan och så tappade min kompis bort min cykelnyckel, men den kom tillbaka! det var en fin dag för jag log flera gånger på min cykel.

    om du inte älskar bandy igen så kanske du kan börja med å gilla den :)

    SvaraRadera
  3. tack så mycket för mailet. om du tror innerligt att du kommer älska innebandy igen så kommer du också göra det. KRAM!

    SvaraRadera