torsdag 7 januari 2010

om att jag i denna stund är så lycklig att pirret finns i magen.

idag tog jag mig ut på en promenad. in i skogen bland träden och snö. och det kändes som att jag levde där. som att det som sker i mitt liv just nu är en så liten del av allt lidande i världen. kanske är det konstigt men det kändes skönt. det är svårt att umgås med människor som enbart är lyckliga eller som inte kan sätta sig in i min sorg. och jag har tur att mina närmsta är så fina.

senare satt jag framför brasan och sökte och jobb och tittade på skidskytte. det var fint.

årets första träning gjordes och det gav mig så mycket. kramar, vänskap, och någon som tittade mig i ögonen och sa att vi kan ha kul ihop nu när jag vet att du behöver få skratta. en annan som sa att jag var hennes vän. och jag nästan smälter och öser in mål. är så lycklig just i denna stund. så jag njuter. för jag fixar detta. jag är värd lyckan och någon som älskar mig.


kram.


.

5 kommentarer:

  1. Jorden är nog en förunderlig plats. Svarade btw på din kommentar i min blogg. (:

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. du är verkligen värd någon som älskar dig. du är så fin. på ett eget sätt, sådär som alla behöver vara. inte hej-jag-är-som-alla-fin, utan jag-är-speciell-och-mig-själv-fin. det tycker jag du är.

    jag var med en fin ny människa igår. det var pirr i magen och det var stela leder. jag var nervös. men han var så fin. och allt sånt. åh, jag hoppas jag får ha pirr snart igen. vill träffa honom mer.

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Du kan köpa objektivet på en hemsida som heter photojojo, sök på Google så kommer det upp! Kostar 60 dollar + frakt. Sååå värt det!

    SvaraRadera
  4. svar: tackar tackar!

    och alla förtjänar någon som älskar en, du med såklart!

    SvaraRadera
  5. Hej! Tack för din kommentar. Sluta inte skriva, det är viktigt och bra!

    SvaraRadera