lördag 13 mars 2010

om en genomgång av fredagen och lördagen.

stressade som en tok igår. morgonen var kaos och jag kom sent till min redovisning. sedan vände det. jag och min nyfunna klassvän drack kaffe och skojade i solen. hon frågade mig om helgens planer och jag sa till henne att hennes glasögon var snygga och att hon skulle ha en fin helg. hade mina converse för att känna våren under fötterna. träffade fd pojkens familj och såg teater och dialogen var så talande för livet och det var vackert men gav mig något olustiga känslor. sedan pratade jag och dansade men några underbara vänner i mitt lag. det är för mig ganska magiskt att 7 av 15 människor får mig att känna kärlek, stark kärlek till dessa fina människor. (de övriga är också fina, men har ännu inte nått in helt till hjärtroten). sov hos pojken. älskade. sov i hans säng. åt frukost med keso. och älskade. trött på bussen hem. sedan satt jag i solen hemma hos föräldrarna och bestämde mig för att leva, ännu en lika levande vecka som förra veckan. nu skall jag rulla köttbullar.


kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar