tisdag 16 mars 2010

om funderingar som förändrat min värld.

det är väldigt fint att leva ibland. men jag blir ganska så arg. för att jag varit så naiv. jag önskade att jag vetat att leva betyder både sorg och glädje i ett. livet är inte det ena eller det andra. visst har jag fattat det på ett teoretiskt sätt innan men först nu känner jag det. jag är väldigt ledsen över att mitt liv med pojken är slut. men jag är så lycklig för aldrig tidigare har jag omgett mig av så många vänner, nya som gamla. vänner som har hjärta och vill mig och andra väl. är så tacksam för det. glad även över att jag har en stark kropp och lycklig över min familj som lever. och jag som trodde att äktenskap och ett utmanande arbete var lycka. det är faktiskt fint att livet tar vändningar som gör att jag behöver tänka om.

har idag ätit kanelbullar och druckit kaffe i solen, pluggat och sökt jobb. nu skall jag till staden och köpa något väldigt fint. sedan till skolan och träffa en vän. bror skall senare lära mig lite om kameraapparater.


kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar