fredag 23 april 2010

om en fredag bland molnen på landet.


det är vackert att köra bil. ut i luften där inga höga hus tränger sig på. där ångesten får luft att försvinna och min känsla i magen att växa. det är fint att plocka vitsippor och sätta i en vas i väntan på mammas glada min. det är fint att vänta. men vissa dagar är det just väntan som smärtar mest. och aldrig vill jag skada andra för min egen lycka. men just nu är jag trött, innerligt trött på svek. önskar någon som ser mig precis som jag är. bara jag. och jag är fin.


.

4 kommentarer:

  1. du skriver så väldigt fint!

    SvaraRadera
  2. ja, hannah har rätt. du skriver otroligt vackert. tittade in och läste mig bakåt i tiden. tack för att du kommenterade hos mig så jag hittade hit!

    SvaraRadera
  3. sv; man gör det ibland. och väntan är svår. kram.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild. Som hämtad ur ett nött fotoalbum som glömts bort på någon mormors vind.

    SvaraRadera