onsdag 5 maj 2010

om bra saker och mjuka kuddar.

idag lever jag så himmelskt mycket. trött men glad under huden. och vännen låter sin arm krama mig några sekunder för länge. och det är skönt med henne omkring mig. hon köper mig en glass. och inga människor som sårat mig kommer åt mitt hjärta just dessa timmar. nu lever jag. och när jag öppnar min blick märker jag hur andra ser mig. och trots att jag är rädd skall jag träffa någon i nästa vecka. han skall visst vara fin. och jag vill våga. vill känna liv i magen igen.

.

4 kommentarer:

  1. åh vad fint att du länkat till mig i högerspalten. pusspusspuss!

    och förresten, jag vill också känna liv i magen. fjärilarna i min är döda sedan länge, tror jag. usch.

    SvaraRadera
  2. Bra vänner har en förmåga att skydda ens hjärta!

    haha, jag han måste vara den ultimata dubbelspelaren!

    SvaraRadera
  3. sv; jag gillar helt automatiskt personer som tycker om mitt hår och mina ögon

    SvaraRadera