onsdag 26 januari 2011

när jag dricker kaffe och drömmer om ballerinaskor.

jag har fina lediga dagar just nu. promenader, kaffe, tysthet, kanelbullsbak och samtal med mormor. sådant som känns där längst in. dricker smothie till frukost för då får jag i mig massa frukt. och fruktsocker. har märkt att jag har ett hemskt sockerbehov på kvällarna. men jag vägrar att stilla det med en godispåse eller annat dumt. ibland gråter jag om kvällarna fast jag vet verkligen inte varför. och min helg var så intensiv och underbar. jag träffade så många härliga människor och glädjen efter dessa dagar är kvar.

just nu tänker jag mycket på sommarklänningar och just nu hoppas jag att jag hittar ett par perfekta ballerinaskor. sådana som har bra sula och sköna att gå i och väldigt gärna i alla regnbågens färger så jag inte kan bestämma mig för endast ett par. någon som vet?


kram.

.

1 kommentar:

  1. jag tänker också så klänningar och ballerinaskor. sommaren, kom!

    SvaraRadera