fredag 11 februari 2011

fredagsfunderar om att mörkblå prickig baddräkt passar mig och min ljusa lite fräkninga hy.

en vän från förr har fått barn. det kändes så vackert att veta. att sådana vackra saker händer. hon var glad och hon sa så fina saker till mig. ikväll äter jag godis framför tv:n. ensam och så jag njuter. igår köpte jag tre sommarklänningar. och just nu googlar jag bilder på stränder i landet dit jag skall. snart bara en månad kvar. och jag vet inte varför men jag har tonårstankar. tänker på så oviktiga saker som vilka färger som passar mig och min ljusa hy. och jag undrar varför jag tänker så när jag faktiskt knappt gjort det någonsin innan. har kommit fram till att mörk blått både är snyggt och snyggt på mig. hoppas att andra också tycker så. nu ska jag lägga mig i sängen. hoppas somna snabbt och vakna av att killen letar sig ner i mina varma säng.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar