torsdag 20 augusti 2009

karuseller och frukost.





jag gillar karuseller och frukostar med pepparkakor.
gillar att sitta i karusellen i december med lillebror & riktigt känna att kylan tar tag i varje centimeter av min kind. vill ha mer varma stunder, mer kärleksblickar och fler dagar då adrenalinet gör mig hög i flera timmar.

i höst vill jag leva lite mer än vad jag gjort andra höstar. våga att visa mer av mig själv för snart är framtiden här och jag behöver ett jobb vilket känns så spännande. jag vill dricka mer varm choklad med de finaste bröderna, mer stickprojekt och fler lyckliga stunder nu när jag vet vad jag är värd. ingen skall få mig att känna jobbiga magkänslor igen. inte från den jag trodde var en av mina bästa vänner.




1 kommentar:

  1. Det låter verkligen som om du har en mysig höst att se fram emot :)
    Kram

    SvaraRadera