söndag 13 september 2009

söndag.

jag drömmer så mycket. jag vill så mycket. och just idag känner jag att mina drömmar kommer bli uppfyllda. det jag vill kan jag få. så känns det idag. och så kommer det inte kännas alla dagar. men ändå.

idag har jag och lillebror sprungit i rulltrappor ( åt fel håll). han är finast min lillebror. och vi har likadant kroppsspråk & tankeverksamhet. känner igen allt hos honom.

hemma hos oss har vi även satt upp min fina stringhylla och sedan skulle vi se på film med mina rullade chokladbollar men jag blev så skrämd att jag grät högt. så högt som jag gjorde som liten flicka. läskigt att gråta så det kluckar av rädsla. mörkret är jag nu rädd för mer än normalt.

2 kommentarer:

  1. Dagar då det känns som om alla ens drömmar kommer att bli uppfyllda är underbara. Synd att de kommer så sällan bara.

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig så i din text. Vissa dagar är man oslagbar ;)

    SvaraRadera