onsdag 28 april 2010

om att idag får ni nöja er med en bild av mina ben.

idag är jag glad. har jobbat på nya jobbet. träffat en gammal vän. vi pratar så bra, om allt. han förstår mig så bra och gillar mig som jag är. vi ses nån gång om året och pratar i timmar men nu skall vi ut snart och dansa med gemensamma vänner. fint. och bilden ovan har ingen poetisk koppling. enbart mina ben som jag gillar så mycket. älskar tightsen, älskar skorna. och jag älskar hur jag som 26 åring kan sitta på centralstationen en onsdagkväll i väntan på bussen och inte ha något bättre för mig än att fylla telefonen med emobilder på mina ben. idag är jag helt fantastisk!

.

2 kommentarer:

  1. alltså, åh! du värmer mig nå otroligt när du säger på det där viset ska du veta. tack fina ina! :*

    SvaraRadera
  2. ja, du är fantastisk, glöm aldrig det!

    SvaraRadera