lördag 29 maj 2010

om att dansa bredvid en vacker kille.

just nu äter jag choklad och känner mig väldigt nöjd över livet. om hur bra saker faktiskt kan kännas. och igår var jag på det gladaste stället i staden. det var dans och färgglada drinkar som gällde mer än yta och kostymer. och innan hade jag varit hemma hos några vänner till min vän. och denna vän var så otroligt söt. han pratade småländska, hade sköna brallor och skrattade så härligt. och när han skulle prata till mig höll han handen runt min midja och hans ögon log. och som han dansade, jag blev stum. han kunde verkligen röra på sin kropp. så söt men så otroligt sexig. och han frågade om vi skulle ta lite luft. och jag ville så gärna kyssa honom men hans menade blickar och hans oskyldigt söta ansikte gjorde att jag enbart njöt av att sitta nära och dansa bredvid hans vackra kropp. och det kändes så fint att sitta nära någon så fin med en hand på benet och vin i kroppen. och bara få njuta av lite närhet.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar