lördag 4 september 2010

om att det är vackra saker som händer här nu.

och igår hände något. vi kom närmare varandra och jag kände det så tydligt. när vi går hand i hand på ICA. köper godis och allt tar sådär lång tid när vi stannar och pussar varandra i varann korsning. och vi köper stenugnsbakade pizzor och han viskar i mitt öra hur lycklig han är. och jag är så glad. och han låter mig inte sitta i soffan utan händer på min rygg. och det allra bästa jag vet är att prata länge länge i natten. och det gör vi. om allt som är viktigt och oviktigt. han är smart. och jag vet inte vad det var. men igår kände jag någon form av framtid. en framtid med mig i centrum har jag inte känt på 9 månader. det var fint och läskigt. och tankarna gjorde mig glad. nu skall jag sova en stund. duscha och möta upp vänner på stan. dricka någon öl och skratta med fina.



.

6 kommentarer:

  1. Åh, det låter så fint att jag får tårar i ögonen!

    kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var ju jag, jag skulle till en kompis som bor där! Du skulle ha sagt hej!

    SvaraRadera
  3. hej fina. detta låter så himla fint och jag blir bara sådär väldigt glad. hoppas du har en jättebra söndag. jag ska skriva mer till dig, men just nu känner jag bara, att jag blev så väldigt glad för dig och ville säga det. KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Så glad jag blev över att finna en kommentar från dig idag. Det är alldeles för länge sedan jag besökte dig och jag skall alldeles strax vandra vidare i tiden för att ta igen.

    Det verkar som om du åter igen funnit kärleken och jag är så glad för din skull!

    Jag flyttade till Paris för några veckor sedan och ska läsa en utbytestermin här. Mycket spännande ska det bli :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, nästa gång måste du säga hej, jag vet ju inte hur du ser ut, så du får styra upp det :)

    Hihi, jag var så glad, för jag var med en av mina bästa vänner och i hans sällskap blir jag alltis bubblande glad!

    Jag har börjat på Subso, f.d. Londongatan, boende för personer som går i underhållsbehandling för heroinmissbruk.

    SvaraRadera