torsdag 30 september 2010

om att torsdagar som denna gör mig stum någonstans i halsgropen.

idag när jag kom hem efter att jobbat 18 timmar märkte jag att mitt element droppade vatten. och jag har massa att tvätta, och damm att dammsuga. packa ner några snygga, sköna kläder. (som en underbart vacker vit plisserad klänning med långa armar och svarta prickar. och såklart skorna som är snyggast i världen. som jag hade på fina vännens bröllop och som går att dansa och gå med i timmar utan att bli trött. 70-tal, skinn och kork-kilklack är allt en bra kombo). träna lite med det fina laget. träffa den vackra och pussa på honom. och sedan vakna ihop och ta bilen ner mot stora staden i danmark. det är nervöst och härligt. och så jag längtar. så helgen blir nog allt fin.

skriv mig något fint eller pepp. kram på er!


.

3 kommentarer:

  1. jag peppar för en fin helg i den fina klänningen. för en vacker och harmonisk höst. och mycket annat.

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack så mycket! Tröjan är köpt på H&M. :)

    SvaraRadera
  3. förra helgen kunde jag inte sluta le och jag blev pussad på och kramad om av han, den fina och när vi gick genom stockholm, det var natt då, tog jag hans hand och jag ville aldrig släppa den.

    SvaraRadera